nezdrava hrana
ZDRAVLJE

Zašto je ZDRAVO da ponekad jedemo NEZDRAVU hranu?

Za početak, budimo realni – kada govorimo o zdravoj ishrani, najvažnije je da budemo umereni – uravnotežena ishrana podrazumeva da, bez griže savesti, možete konzumirati sve vrste namirnica. Ali da li tu spadaju i one koje obožavamo, ali nisu zdrave? – Da! Itekako su potrebne našem organizmu!

nezdrava hrana
pexels.com

Određene namirnice koje imaju lošu reputaciju, zapravo mogu blagotvorno da deluju na organizam, naravno – važno je da pripazimo na količinu.

Kafa – Bogata antioksidantima, smanjuje rizike od srčanih bolesti, ukoliko se konzumira u količini od dve šoljice dnevno. Najbolje bi bilo da izbegavamo šećar u kafi.

Da li ujutru pijete vodu s limunom? Ovo su razlozi zbog kojih ćete početi!

Topla čokolada – Uživajte u ovom korisnom napitku, ali zaboravite na kupovne vrećice u prahu. Napravite je od sirovog kakaa ili čistog kakao praha sa malo mleka i vode. Sam po sebi, kakao je bogat antioksidantima.

Instagram/ thatveggieblogger

Krompir – Ima mali udeo ugljenih hidrata, bogat je hranljivim sastojcima i zato brzo zasiti. Praktičan obrok je zapečeni krompir u foliji, ali pazite na količinu maslaca.

Snizite pritisak i regulišite šećer uz pomoć HELJDE

Punomasni mlečni proizvodi – Prednost u odnosu na niskomasne proizvode leži u tome što ne sadrže dodatne količine šećera radi boljeg ukusa. Imaju visok udeo proteina, kalcijuma, magnezijuma i fosfora.

Slanina – Bez obzira na loš glas koji je prati, ne morate je izbaciti iz ishrane – počastite se jednom nedeljno, ali vodite raučuna da skinete bar deo masnoće.

instagram/burgerking

Jaja – Iako mnogi smatraju sa je najbolje jesti samo belance, zapravo se važne hranljive supstance nalaze u žumancetu – vitamine A i D i esencijalne masne kiseline. Stručnjaci negiraju da su toliko štetna za holesterol i jedno do dva jajeta svakodnevno dobar su dodatak zdravoj ishrani.

Kiselo testo – Za razliku od belog hleba, ima nizak glihemijski indeks, što znači da se glukoza sporije oslobađa u krvotok. Konzumirajte integralni hleb ili hleb od soje i lanenog semena.

Oglasi

Odgovori