ZDRAVLJE

UČESTALA GLAVOBOLJA? Lek je u ovim namirnicama

Sklonost ka migreni imaju temperamentni ljudi, oni koji imaju nisku otpornost na stres. Međutim, naiđe pčeriod kada nijedan lek ne može da pomogne učestaloj glavobolji. Možda vam fali neki od ovih vitamina.

pixabay.com

1. Folna kiselina i Vitamin B12

Zbog nedovoljnog sadržaja ovih supstanci u telu, čovek postaje zaboravan, rasejan, razdražljiv. Šta više, kad se pojavi glavobolja, uzimamo lekove koji sadrže aspirin, a on snižava nivo folne kiseline i vitamina B12, piše
uspesnazena.com .

Da bismo nadoknadili ovaj nedostatak, potrebno je da jedete spanać, bundevu, brokoli, šparglu, avokado, repu, šargarepu i jaja. Trudite se da ove namirnice uvrstite u svakodnevnu ishranu i videćete da ćete se bolje osećati.

pixabay.com

2. Bakar i gvožđe

Takođe spadaju u važne makro elemente. Do njihovog nedostatka najčešće dolazi kod kod žena, a to dovodi do razvoja anemije, migrene, hipotenzije, depresije i umora.

Ove važne supstance možete dobiti iz oraha, pasulja, kozjeg sira, avokada,zelene salate, semenki, džigerice, algi.

3. Vitamin B6

Nedostatak ovog vitamina dovodi do razvoja vaskularnih oboljenja. Da biste to sprečili, jedite više pasulja, jetre, svežeg povrća, žitarica. Na taj način ćete očuvati zdravlje vitalnih organa, kao što su srce i mozak, a takođe ćete ojačati nervni i kardiovaskularni sistem.

pixabay.com

4. Vitamin D

Važan vitamin koji se stvara u telu, kada je izloženo sunčevoj svetlosti. U periodu jesen-zima, sunca nema dovoljno, tako da se morate pobrinuti da ishrana sadrži hranu bogatu ovim vitaminom, a to su jaja, mahunarke, džigerica, morski plodovi i svi mlečni proizvodi.

Ne zaboravite da su zdrava ishrana, spavanje, šetnje na svežem vazduhu i vežbanje – ključ zdravlja i dugovečnosti! Zdrav način života smanjuje učestalost migrena i njihov intenzitet.


Leave a Reply