vezbanje posle porodjaja
ZDRAVLJE

SAVETI MLADE MAME: ISHRANA I VEŽBANJE KOD KUĆE NAKON POROĐAJA

Promene koje se dešavaju kod žena za vreme trudnoće i nakon porođaja, a odnose se na figuru žene, kojom većina žena nije zadovoljna, nose u sebi veliku dozu nesigurnosti. Najbrži put do povratka linije jeste vežbanje i zdrav način ishrane.

vezbanje posle porodjaja
instagram.com/_mom_in_shape_

Mnogi stručnjaci navode da je redovna fizička aktivnost nakon porođaja jedna od najboljih stvari koje jedna žena može da uradi za sebe i svoje zdravlje.

Najlakše bi bilo da imate svog ličnog trenera, ali većina žena nažalost nema tu mogućnost.

instagram.com/_mom_in_shape_

Mlada mama sedmomesečne devojčice Gale, Nevena Slavković, odlučila je da pomogne mamama koje nemaju vremena da odu na neki trening i podelila na svom instagram profilu plan ishrane i vežbe posle porođaja koje možete raditi same kod kuće.

Ona nam je rekla da su to treninzi koji ne zahtevaju puno prostora ni puno vremena. Trenira tokom cele nedelje i svaki dan pogađa drugu grupu mišića.

To su kardio treninzi, treninzi snage sa tegovima i trakama, pilates i elementi joge. Dakle za svakoga ponešto.
instagram.com/_mom_in_shape_

Ona je naglasila da je sasvim dovoljno trenirati po tri puta nedeljno i da, od kako je počela da vežba, ima vise energije za bebu, sebe, kućne poslove, prijatelje i da vežbanjem podiže samopouzdanje, jer se vraća u staru formu.

Ukoliko i vi želite da uđete u svoje stare farmerke i da se osećate bolje u svojoj koži mi ćemo podeliti sa vama predloge vežbi ove mlade mame, kao i predloge doručka i ručka za vas i vašu bebu za tri dana u nedelji.

POGLEDAJTE PLAN ISHRANE ZA MAMU I BEBU – ZA CELU NEDELJU na sledećoj strani:

Leave a Reply