ZDRAVLJE

Par minuta i 4 vežbe da OVOG LETA budete SEKSI U BIKINIJU!

Ove četiri vežbe će angažovati sve mišiće vašeg tela i to za samo par minuta. 
Probajte i javite nam rezultate!

pixabay.com

Tricepsi:

Počinjemo sa tricepsima, omiljenom vežbom svih žena! 🙂

Dovoljna vam je stolica ili klupa. Bitno je da se stolica ne kliza, a vežbu možete da radite sa ispruženim nogama ili savijenim u kolenima.

pixabay.com

Sklekovi:

Prelazimo na sklekove, koji su odlični za celo telo, a naročito za grudi, ramena, ruke, tricepse, leđa, stomak i kukove. Za veći izazov, radite drugu seriju sa naizmenično savijenim nogama u kolenu.

pixabay.com

Čučnjevi:

Nezaobilazni čučnjevi odlični su za SEKSI ZADNJICU, a ne deluju loše ni na stomak. Ne preskakati! Čučnjeve možete da radite u više varijanti, sa ispruženim rukama, iza glave ili na grudima.

pixabay.com

Plank:

Neprevaziđeni plan ili izdržaj ostavljamo za kraj, kao pravu fitnes poslasticu. Ne zato što je najlakša, već upravo zato što je najteža i najizazovnija. Ali to nije razlog da odustanete. Nipošto! Jer nijedna vežba toliko ne čini za dobru fizičku kondiciju našeg tela, kao plank. Pored tela, trenira i naš um, što nije zanemarljivo.

Regularno se radi na laktovima, a hrabri mogu da podižu naizmenično po jednu ruku.

Za ove vežbe izgubićete nekoliko minuta dnevno – a dobićete nebrojano više pogleda na plaži

Leave a Reply