opadanje kose stres
LEPOTA

Opadanje kose zbog stresa: Pronađi rešenje!

Primetili ste da vam kosa opada. Rešili ste da pronađete uzrok, i uzrok je stres. Emotivni stres ili fizički, u svakom slučaju, ne očajavajte još više, rešenje postoji. Objasnićemo vam razliku između ova dva pojma, i pomoći da sredite misli, i oporavite svoju kosu.

opadanje kose stres
pixabay.com

Uhvatite tanki pramen kose (debljine slamčice) pa ga nežno povucite, od korena prema gore i prema vrhovima. Ako vam u ruci ostane više od desetak vlasi, to može biti znak da vam kosa pojačano opada!

Kod mnogih žena pojačano opadanje kose događa se jednom godišnje, u jesenskom razdoblju, ali ne traje duže od nekoliko nedelja.

Opada vam kosa? Evo gde grešite

Razlog sezonskog gubitka kose je rast novih vlasi – stare vlasi opadaju da bi ustupile mesto mladima. Međutim, ako nije reč o sezonskom opadanju, već ste shvatili da vas muče stresne situacije, ovo je pravi tekst za vas.

Iako je možda tako ne doživljavamo, kosa je vrlo osetljiva na promene u organizmu.

Jedan od najčešćih razloga preteranog opadanje kose je stres.

Kosa počinje da opada od šest nedelja do tri meseca nakon stresnog događaja (bilo fizičkog ili emotivnog), a manifestuje se kao naglo proređivanje i gubitak volumena.

Kako da vam masna kosa napokon izgleda čisto

Dobra vest je da će kosa ponovo početi da raste i obnoviti se nakon smanjenja stresa, i to nakon tri do najviše šest meseci opadanja (u suprotnom, potražite stručnu pomoć).

opada kosa od stresa
pixabay.com

Ukoliko vam je dugo da toliko čekate, poslušajte naše savete.

Različite tehnike opuštanja poput joge, vođene vizualizacije ili meditacije pomoći će ublažiti stres, a time i smanjiti opadanje.

Pijte puno tečnosti, unosite vitamina u vidu voća i povrća. Uzmite vitamin D!

Ovo su faktori zbog kojih tvoja kosa NE RASTE!

Ok, prvo da naučimo šta su fizički i emotivni stres.

Fizički stres

Počinjete ili prekidate upotrebu oralnih kontraceptiva (antibebi pilula), ili gubite više od 6 kg težine, ili imate tešku operaciju. Dešavanja poput ovih remete fiziološki balans vašeg organizma. Drugi faktori su strogo niskokalorična dijeta, porođaj, teška bolest, jako visoka temperatura, hiruški zahvati i teške infekcije.

Emotivni stres

Žene doživljavaju mnogo stvari koje se dešavaju svakodnevno, a koje mogu da ne prepoznaju kao stresogene. Smrt ili teška bolest bližnjih, razvod, fakultet i stresno učenje, posao…i mnoge druge stvari koje emotivno vode do stresa.

5 trikova da ti kosa izgleda gušće – bez odlaska frizeru!

Leave a Reply