vezbanje trening
ZDRAVLJE

Kako da ubedite sebe da POČNETE DA VEŽBATE?

Ok, svesni ste da je vreme da počnete da vežbate! Zdrav način života nije dovoljan ako sedite (ili ležite) po ceo dan… Da ne kažem još ako volite da pojedete koji kolačić više… Teško vam je da se držite plana redovnog vežbanja? Razmislite o praktičnim strategijama za prevazilaženje najučestalijih izgovora…

vezbanje trening
pixabay.com

Nemate vremena – Započnite sa nekoliko desetominutnih šetnji u toku dana. Dobar osećaj koji ćete  dobiti na ovaj način će vas iznenaditi i motivisati za duže vežbanje.

Razmislite o svojim ritualima – Možete reorganizovati vreme i odupreti se naučenim ritualima – subotnji izlazak, ručak sa prijateljima i slične navike ponekad možete zameniti vožnjom bicikla ili telesnim drugim aktivnostima koje vam prijaju.

SAMOPOUZDANJE MOŽE DA SE NAUČI: Isprobajte savete uz koje ćete se bolje osećati

Vežbanje je dosadno – Menjajte rutinu – rotirajte nekoliko različitih aktivnosti, koje će vas održati vitkim i aktivirati različite grupe mišića, a samim tim biti i zanimljivije.

Previše ste umorni – Pokušajte sa desetominutnim treningom, koji će vas motivisati da nastavite. Bez vežbanja nema ni energije!

Isprobajte dva moćna napitka za skidanje masnih naslaga sa kritičnih zona

Mrzi vas da vežbate – Postavite male ciljeve i planirajte aktivnosti, jer ukoliko postavite prevelika očekivanja, možda ćete odustati i bez dovoljno pokušavanja. Aktivnosti planirajte u onom delu dana kada se vam se čini da imate više energije.

Malim koracima ka većim ciljevima!

Leave a Reply