vežbanje istezanje
MENTALNO ZDRAVLJE

Kako da se brzo oslobodite napetosti i bola?

Da li vam je termin “ubrzan način života” poznat? Ubrzan način života, kao i dugotrajno sedenje, mogu uzrokovati napetost i bolove u leđima i ramenom pojasu.

vežbanje istezanje
pixabay.com

Pomažu vežbe

Za one koji ne postižu da obave sve obaveze na vreme, ova vrsta napetosti rezultat je stresa. S druge strane, dugotrajno sedenje konstantno opterećuje istu grupu mišića i zbog toga nastaje bol. U oba slučaja mogu pomoći vežbe koje bi se trebalo da praktikujete svakog jutra!

Ukrstite ruke ispred tela i polako ih podignite iznad glave. Uz izdah ih lagano spustite u početni položaj. Ovu laku vežbu ponovite najmanje 10 puta. Postepeno povećavajte zamah rukama.

SAMOPOUZDANJE MOŽE DA SE NAUČI: Isprobajte savete uz koje ćete se bolje osećati

Istezanje – Prepletite prste iznad glave, okrenite dlanove prema gore i istegnite ruke što više možete. Ostanite u tom položaju dok izbrojite do deset. Opustite se pet sekundi. Spojite dlanove iza leđa i istegnite ih unazad što više možete. Ostanite u tom položaju dok izbrojite do deset. Opustite se pet sekundi pa uradite vežbu ispočetka. Ponovite nekoliko puta.

pixabay.com

Nekoliko krugova

Kruženje – Snažno podižite ramena prema ušima, a zatim ih naglo opustite. Ponovite to 10 puta. Zatim opustite ruke pored tela i zamahnite dok ne napravite ceo krug. Ponovite to isto, praveći krug u suprotnu stranu. Napravite nekoliko krugova u jednu i drugu stranu.

Kako da ubedite sebe da POČNETE DA VEŽBATE?

Rotiranje ramena

  • Uradite pet krugova, pa promijenite smer okretanja

Uhvatite se šakama za ramena. Lagano kružite laktovima u smeru kazaljke na satu. Ponovite to pet puta.

pixabay.com

Zatezanje nadlaktice

Jednu ruku podignite i spustite iza glave tako da lakat bude na potiljku. Lagano ga drugom rukom privlačite ka suprotnom ramenu dok ne osetite zatezanje. Zadržite se u položaju dok izbrojite do deset. Ponovite sa svakom rukom po tri puta. 

Leave a Reply