ZDRAVLJE

DIJETA BEZ GLADOVANJA: Detaljan opis obroka uz koji ćete smanjiti masne naslage!

Ne morate stalno da pribegavate rigoroznim dijetama, dovoljno je da se pridržavate jednostavnih pravila i da uživate u vitkom telu. Ovo su detaljni opisi dnevnih obroka koje biste trebalo da se pridržavate.

pixabay.com

1. Doručak

Pojedite samo bananu. Ukoliko budete gladni posle 15 minuta, slobodno pojedite još jednu. Ne bi trebalo da jedete drugo voće za doručak, ali ako mislite da vam banana neće biti dovoljna, možete pojesti i dve-tri kašike kuvanog pirinča. Jedite samo zrele banane.

ZA DOBAR RAD SRCA: Dijetalni sok od kupina

2. Ručak i večera

Za ručak i večeru niste ograničeni izborom i možete jesti ono što inače jedete. Večerajte najkasnije od 18 do 20 časova. Međutim, trudite se da porcije budu manje, kao i da izbegavate slatko.

Takođe, ne bi bilo loše da izbegavate ugljene hidrate, beli hleb, beli pirinač, šećer i belo brašno.

pixabay.com

3. Pijte vodu

Tokom dijete jedina tečnost koja vam je dozvoljena jeste voda, mineralna ili obična. Trudite se da voda koju pijete bude sobne temperature. Kada je pijete, uzimajte je u malim gutljajima.

Tokom dana možete popiti jednu kafu, čaj ili sveže ceđeni sok. U posebnim prilikama dozvoljena vam je i čaša piva ili vina.

RECEPT ZA NESPRETNE DOMAĆICE: Dijetalna salata posle koje nećete ostati gladni

4. Užina

Oko tri sata poslepodne možete pojesti 2 kockice crne čokolade ili niskokalorični kolačić. Krofne, sladoled, čips, grisine i slične grickalice nisu dozvoljene!

Najbolje bi bilo da za užinu pojedete voćku, ali ukoliko žudite za slatkišima, nemojte se ustručavati.

pixabay.com

5. Rano u krevet

Trudite se da odete na spavanje najkasnije do ponoći.

6. Vežbajte ako želite

Tokom ove dijete nije neophodno vežbati. Ipak, trudite se da što više pešačite.

TOP DIJETA ZA 30 DINARA: Za nedelju dana – 5 kg MANJE!

7. Vodite dnevnik

Vodite dnevnik o tome kako se osećate i šta ste jeli tokom dana.

Naravno, pre nego što počnete da sa ovom dijetom obavezno se konsultujte sa svojim lekarom i nutricionistom!

Leave a Reply